Etykiety

wtorek, 31 maja 2016

Ze sztangą za Pan brat. Szpinakowe Fit na Body Pump.

Przygotowania do Reebok Fitness Camp idą pełną parą. U trenerów, przyszłych uczestników, ale i u samego Reebok'a (to wiadome). Od dłuższego czasu w różnych miejscach w Warszawie organizowane są darmowe zajęcia Les Mills, jogi itp mające być treningami przed tym wydarzeniem. Tydzień temu byłam na ulubionym Body Combat, w minioną niedzielę wybrałam się za to na Body Pump.


Oj tak, tu się pompuje dosłownie ;-) Body Pump to trening ze sztangami i obciążeniem, w stylu typowym dla zajęć Les Mills, czyli każda piosenka inny zestaw ćwiczeń / inna partia ciała. 


Ostatnim razem na Body Pump byłam rok temu podczas Reebok Fitness Camp 2015, więc nie pamiętałam co i jak. Ale instruktorka wszystkie ćwiczenia tłumaczyła dokładnie, zwracając szczególną uwagę na nowicjuszy.


Oczywiście jak mały, inteligentny człowiek na rozgrzewkę wzięłam sobie 10kg obciążenia na sztandze efektem czego było mocne zwiotczenie rąk pod koniec;-P szybko je sobie po rozgrzewce zmniejszyłam i udało się dotrwać do końca zajęć ;-) Prócz sztangi używaliśmy też samych odważników i stepu, na którym robiliśmy m.in. pompki.


Myślałam, że głównie zapracują mi ręce, ale prócz ćwiczenia na tricek, bicek i inne icki, była też duża liczba przysiadów, wykroków ze sztangą itp. Uda czuły już wszystko dzień po. 

nasza niedzielna grupa zdjęcie: https://www.facebook.com/events/230391373999389/permalink/240886756283184/
Zajęcia bardzo mi się podobały, bo było i cardio i lekka siłka. Upocić można się nieźle ;-) Zresztą zobaczcie jak to wygląda na krótkim zajawkowym filmiku Les Mills:


Kto był na Body Pump? Podobało się wam? Raz na jakiś czas spoko, ja to jestem jednak największą fanką Body Balance ;-)

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam zabawy ze sztangą, działają świetnie na mięśnie, ale przede wszystkim potrafią mnie naprawdę zmęczyć, a bez szczęki na podłodze jestem niezadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh ja to jak nie mam po jakiś zajęciach zakwasów to twierdzę że średnio było ;-)

      Usuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tych zajęciach, coś idealnego dla mnie. Zamierzam kupić sztangę więc może wypróbuję coś podobnego w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na YT jest sporo filmików z całymi zajęciami ;-)

      Usuń
  3. Super, bardzo lubię ćwiczyć ze sztangą, także to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń