Etykiety

niedziela, 24 kwietnia 2016

Premiera w mojej kuchni - bananowy pudding chia z musem kiwi ;-)

Ale to banalnie proste - pomyślałam, gdy do mojej kuchni wjechał pudding chia. Nasiona chia kupiłam jakiś czas temu, trochę dodawałam do owsianek, do jogurtu, ale za bardzo nie wiedziałam co z nimi począć.


Przekopałam Internety tu i tam i odkryłam, że pudding z chia to fajna sprawa, proste w zrobieniu i podobno smaczne. Pomyślałam ok jedziemy z tym ;-) I tak z okazji posiadania bananów nie wyglądających już bosko, powstał pomysł na takowy pudding.


Składniki na dwie porcje: 
- 3 kopiaste łyżki nasion chia
- 4-5 niedużych bananów
- 1,5szkl mleka 2%
- 3 kiwi

Przygotowanie:

1. Banany blendujemy z mlekiem.


2. Do w/w dodajemy chia i mieszamy łyżką.


3. Przelewamy do naczyń. Wstawiamy do lodówki na 2-3h.

4. Przed podaniem blendujemy kiwi i tak powstały mus układamy na pudding.


Takie szybkie, takie łatwe, a obłęd smaku. Zero cukru sama słodycz banana idealna ;-)

Wiem, już te teraz jak pojawią się owoce, będę eksperymentowała z chia ;-P 

Lubicie? A może macie jakieś inne pomysły na wykorzystanie tych nasion? Niekoniecznie w wersji "na słodko"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz