Etykiety

niedziela, 25 października 2015

Mój pierwszy obłędnie dobry budyń jaglany bananowy ;-)

Budyń. Jak o tym myślę, kojarzy mi się z dzieciństwem i "cudem" które moja mama wytwarzała z torebki. Najbardziej chyba lubiłam czekoladowy, chodź i waniliowy był pycha.


Nie raz do ciasta robię budyń sama, ale nigdy jeszcze nie robiłam jaglanego. Do mojego pierwszego w życiu budyniu jaglanego zainspirowałam się przepisem z Kwestii Smaku (TU) który zmodyfikowałam na swoje potrzeby. Przepis jest na dwie porcje.

Składniki:
- szklanka ugotowanej na wodzie kasy jaglanej
- 3 nieduże banany
- łyżka miodu lipowego
- cynamon

Przepis jest tak banalny, że chyba łatwiej być nie może ;-) Wystarczy, bowien zblendować banany z kaszą jaglaną.

Potem dosłodzić miodem.

Do smaku można dodać jeszcze odrobinę cynamonu.


I pozostaje wcinać ;-) Teraz myślę, że budyń na jaglanej kaszy to naprawdę spora kopalnia możliwości.

18 komentarzy:

  1. Ciekawe, czy mój antywynalazkowy Naznaczony wyczuje różnicę między takim budyniem, a tym klasycznym ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnicę czuć. A bardziej pod kątem ile chemii jest w budyniu z torebki ;-)

      Usuń
  2. Tak na szybko polecam taki budyń z płatkami jaglanymi ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja teraz bardziej od "torebkowych" uwielbiam jaglane ;-)

      Usuń
  4. Do mnie jaglanka nie przemawia, ale pomysł fajny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-) trzeba spróbować bo może się okazać, że to super fajna rzecz ta jaglanka ;-)

      Usuń
  5. Uwielbiam kasze jaglana! Nie pomyslalam do tej pory, zeby zrobic taki budyn. Napewno sprobuje! Dzieki za przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smacznego :D Kasza jaglana pasuje chyba idealnie do wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz..tak jak myślę, to chyba masz rację, do wszystkiego ;-)

      Usuń
  7. Po prostu obłędny przepis, jutro to robię!

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro z bananami, to musiał być przepyszny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i taki był ;-) też uwielbiam banany ;-)

      Usuń