Etykiety

piątek, 18 września 2015

Szybka, dietetyczna, tuńczykowa sałatka na ciepło.

Wróciłam do redukcji, już jakieś 2 tyg temu. I chodź zwykle gotuję na kilka dni do przodu i ambitnie, dzielnie przygotowuję sobie posiłki, czasami zdarzają się sytuację, że nagle nie mam co wziąć do pracy. Tak było wczoraj wróciłam bardzo późno z kina (Everest - polecam gorąco ;-)) i żeby mieć jeden z posiłków w pracy z głowy, na szybko wymyśliłam fajną sałatkę z tuńczykiem.

Składniki:
- puszka tuńczyka w wodzie (moja miała 130g)
- spory pomidor ok.200g
- pół torebki ugotowanego brązowego ryżu (ok.100g) 
- łyżka sera typu bałkańskiego

Tuńczyka z ryżem wymieszałam i włożyłam na kilka min do mikrofali - niestety w pracy jedyna możliwość podgrzania czegokolwiek. Po podgrzaniu dodałam pomidora i ser, wymieszałam i średniej urody, ale dietetyczna, szybka i smaczna sałatka była gotowa ;-)


14 komentarzy:

  1. Chętnie zjadłabym taką sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robota w 5min (no prócz gotowania ryżu) ;-)

      Usuń
  2. ja uwielbiam tuńczyka z brązowym ryżem i oliwkami. a zamiast sosu świetny jest zwykły sok pomidorowy albo warzywny. dzisiaj akurat też jadłam tuńczyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W zasadzie nigdy nie robiłam sałatki z tuńczykiem, muszę spróbować. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam jeszcze jedną ryż + tuńczyk + kukurydza + ogórek kiszony i sos jogurt naturalny ;'-)

      Usuń
  4. Ta sałatka musi pysznie smakować. Uwielbiam połączenie tuńczyka z pomidorem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sałatka na ciepło? Hmm chyba muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy i prosty przepis. Nigdy nie jadłam tuńczyka z ryżem... Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej lubię proste i szybkie rzeczy wcinać, no i rzecz jasna smaczne ;-)

      Usuń