Etykiety

środa, 23 września 2015

Kakaowy, mega zdrowy - Kosmos potreningowy ;-) mniam ;-)

Pierwszy raz na batony firmy Zmiany Zmiany (http://zmianyzmiany.pl/) natknęłam się gdzieś w necie, ale potraktowałam je bez większego entuzjazmu. Ot - myślałam - batony jakich wiele, dużo krzyku, że zdrowe, a w składzie wiadomo...cukry.

Na FIWE było stoisko tej firmy, więc postanowiłam sprawdzić o co tyle krzyku.Przeczytała skład, wypróbowałam 4 smaków i okazało się, że O RANY RANY to jest pyszne i mega zdrowe.;-)

Zmiany Zmiany mają 4 produkty: Aloha, Lewy Sierpowy, Petarda i Kosmos.

Najbardziej w smaku spodobał mi się Kosmos, pewnie głównie z powodu zawartości kakao ;-P którym ostatnio ratowałam się między treningiem a wyjściem do kina.


Skład: daktyle, figi, migdały, słonecznik, nerkowce, kakao. Nic więcej! Co zresztą potwierdza krótka data ważności - 2 miesiące. 

Baton zawiera 100% naturalnych składników, bez cukru, syropów, słodzików, konserwantów, polepszaczy i innego rodzaju świństw. Ba nawet bez składników pochodzenia zwierzęcego.

W smaku jest kakaowy, ale czuć lekko śliwkowy smak fig i migdałów. 

Jako potreningowa przekąska wyśmienity;-) Polecam ;-)

24 komentarze:

  1. brzmi zachęcająco. wszystko oprócz ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak zapomniałam dodać info o cenie. Ale 7zł raz na jakiś czas, myślę, że jest ok. Dla mnie był to baton ratunkowy, jeździł w torbie ze 2 tyg ;-)

      Usuń
    2. wiadomo raz na jakiś czas jest ok, ale on jest tak zdrowy, że można by go jeść częściej. gdyby tylko nie cena.

      Usuń
  2. Miałam w pakiecie startowym Petardę. Pyszny ale drogi. Po mimo tego że ma sporo kalorii i węgli, więc nadaje się w zasadzie na posiłek potreningowy, to jednak 8 zł jest lekkim przegięciem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8zł za to lepiej niż 3-4zł za batona "energetycznego" przepełnionego cukrem, albo takiego proteinowego. Raz na jakiś czas można skubnąć ;-)

      Usuń
    2. Wolę te energetyczno-proteinowe, bo właśnie takie jem raz na jakiś czas (w zasadzie tylko podczas dłuższych startów które są 2-3 razy w roku), a te 8 zł przeznaczyć na paczkę orzechów które wystarczą na dłużej.

      Usuń
  3. Fajnie się z tymi recenzjami złożyło. Niestety cena jest dość wysoka, ale lepsze to niż Snickers, czy jakiś chemiczny protein bar :P. Błech! Petarda posmakowała mi najbardziej, chociaż gdybym miała smaka na czekolade, to Kosmos byłby idealny (i sto razy lepszy od Legal Cakes ;) ). Na pewno jeszcze kiedyś kupię, bo lubię takie przekąski. A jak się doczekam blendera to sama poeksperymentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie lepszy niż Legal. U nich mam wrażenie te batony są bezsmakowe.

      Usuń
  4. Hahaha, ale nazwy batonów powalają! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie fantastik i jestem w nich zakochana. Z racji tego, że zbyt często batonów nie jem, to wydanie 7 zł na coś pysznego i zdrowego mnie nie przeraża. Tu jest sama natura, bez polepszaczy, więc składników trzeba zużyć więcej na takiego batona i to składników dość kosztownych. Dla mnie bomba w smaku, super sycące i opakowania extra - oryginalne i niebanalne. Jak to mówią w jakimś programie TV - jestem na tak :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zadomowią się u niejednej osoby ;-)

      Usuń
  6. Trze wypróbować taki cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie nowość! Bardzo smacznie się zapowiada. Dzięki za notkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa, jak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam firmy. Czasami kupuje te proteinowe batoniki z rossmanna. Fajna sprawa po treningu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj ten polecam, dużo zdrowsze niż proteinowe ;-)

      Usuń
  10. hej :)
    nominowalam Cie do Liebster Award na moim blogu. Bedzie mi milo, jesli wezmiesz udzial w zabawie. W ten sposob blogerzy oraz Twoi czytelnicy moga Cie lepiej poznac, a przy okazje mamy mozliwosc polecenia innych blogow, ktore chetnie czytamy. Zapraszam: http://kingaemigrantka.blogspot.de/2015/09/liebster-award-discover-new-blogs.html#more

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń