Etykiety

piątek, 6 lutego 2015

Jaram się zieleniną - Jarmuż na łososiowo

Słuchajcie stała się rzecz niesamowita kupiłam sama własnoręcznie jarmuż w Biedrze. Ja sama i nikt mi go nie wykupił ;-P

Jak kupiłam, tak czym prędzej postanowiłam zrobić, tym razem w wersji łososiowej - poprzednio było kabanosowo-pomidorowo ;-) I tak powstał:

Makaron penne z jarmużem i łososiem

Składniki (na dwie porcje):
- opakowanie jarmużu
- ok. 100g wędzonego łososia
- kilka suszonych pomidorów
- garść nasion słonecznika
- sól, pieprz, czosnek
- makaron penne

Przygotowanie:
1. Jarmuż wyjąć z opakowania i ok.20 min gotować na parze. Ja garnka, czy specjalnego urządzenia do gotowania na parze nie mam, więc ogarniam patent garnek + durszlak:


2. Na patelni na niewielkiej ilości oleju z suszonych pomidorów podsmażyć łososia.


3. Dodać do tego pokrojone suszone pomidory i chwilkę podsmażyć.


4. Na patelnię wrzucić ugotowany na parze jarmuż. Jednocześnie można gotować makaron al dente.


5. Na koniec dodać nasiona słonecznika.


6. Podawać na makaron i wcinać śmiało te pyszności ;-)


8 komentarzy:

  1. Gdzie to są tacy jarmużomaniacy, że wszystko wykupują ? :D
    Swoją drogą do mojej nie dotarł długo wyczekiwany miecznik i jestem zła. :D
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tacy są w stolicy ;-) Miłego ;-) Miecznik gdzie może na ferie odpłynął? ;-)

      Usuń
  2. uwielbiam szpinak i każdy przepis z jego użyciem, od razu zapisuję, więc mam o to kolejny super przepis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tu jest przepis z jarmużem, ale ja też uwielbiam szpinak ;-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. O tak ze szpinakiem to i ja robię różne rzeczy ;-)

      Usuń