Etykiety

wtorek, 29 kwietnia 2014

Brokułowy zawrót głowy - krem z brokuła z kaszą manną.

Z racji pobytu na warsztatach Lubię kaszę, o których pisałam tutaj: http://szpinakowefit.blogspot.com/2014/04/lubie-kasze-ja-ja-chyba-polubie-bardziej.html zainspirowałam się do częstszego używania kasz w kuchni;-)

Dzisiaj postawiłam na brokułową, na której pomysł wzięłam z warsztatów, tylko tam robiliśmy kalafiorową. W przygotowaniu mega prosta, a wyszła potwornie smaczna;-)

Składniki:
- brokuł
- 4 łyżki kaszy manny
- 150 ml śmietany 36% (nie byłam niestety w stanie znaleźć jakiejś w wersji light)
- 500 ml mleka
- sól, pieprz, gałka muszkatołowa
- łyżeczka masła

Przygotowanie:

1. Różyczki brokuła gotuję do miękkości w mleku i śmietanie z dodatkiem łyżki masła.

2. Doprawiam do smaku. Teraz należało by to zblendować, ale jako, że nie posiadam jeszcze tego urządzenia, posłużyłam się starodawną metodą;-P czyli rozgniotłam brokuła widelcem, a potem wszystko zmiksowałam (potrzeba matką wynalazków).


Przygotowanie jej zajęło mi ok.20-25min.




6 komentarzy:

  1. Hej! :) Pod poprzednim postem pytałam o to, czy dwie płyty Sylwii 'energy mat' są takie same :) Postanowiłam zapytać samej Sywlii przez Facebook i odpowiedziała że tak :) Pomyślałam,że będziesz zainteresowana informacją! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję;-) kupiona dawno temu we Flo za jakieś grosze (2-3zł) ;-)

      Usuń
  3. Fajnie to wygląda, a uwielbiam wszelkiego rodzaju zupy krem ; )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jak w końcu zaopatrzę w blender będzie wyglądała jeszcze lepiej;-) ale była pycha;-)

      Usuń