Etykiety

piątek, 10 stycznia 2014

Śniadaniowe placuszki z otrębami

Cuda smakują wyśmienicie, a robi się je super szybko ;-) Tak wyglądają, tu podałam z jogurtem naturalnym i szczyptą kakao dla dekoracji;-)


Składniki na placuszki:
- serek biały naturalny ok.100g
- jajko
- 2 łyżki owsianych otrąb
- 2 łyżki kokosowych wiórek
- 1/2 łyżeczki brązowego cukru

1. Serek wymieszałam z otrębami i odstawiłam na kilka minut, żeby namiękły.


2. W innej miseczce roztrzepałam jajko z cukrem, następnie dodałam je do serka, delikatnie wszystko mieszając.


3. Do całej masy dodałam wiórki kokosowe i ponownie wymieszałam.


Placuszki smażyła na patelni na łyżce oliwy z oliwek. 

Polecam PYYYCHOTA ;-)


8 komentarzy:

  1. to już wiem co zrobić z wiórkami, które mi zostały z mleka kokosowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie za bardzo za mlekiem przepadam, a do czego je używasz?;-)

      Usuń
  2. uwielbiam placuszki, a z kokosem tym bardziej! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. najprostsze przepisy są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak;-) uwielbiam jak się nie muszę zbytnio narobić a wychodzi z tego coś pysznego;-)

      Usuń