Etykiety

środa, 16 października 2013

Śniadaniowo - owsiankowo - camembertowo

Zalet owsianki nikomu opisywać nie trzeba. Jest jedno z najbardziej pożywnych i zdrowych śniadanek. 

Nie potrafię przekonać się do owsianek na słodko (nie wiem w sumie dlaczego), lubię ją bardzo w wersji na słono. 

Dziś rano, więc zrobiłam sobie owsiankę na wypasie z kawałkami sera Camembert. Użyłam bodajże Turka naturalnego, wymieszany, szybko roztopił się w gorących płatkach owsianych zalanych wodą;-)

Mniaaam, brzuch napełniony do drugiego śniadania;-)

I uśmiech na miły początek dnia ;-)

8 komentarzy:

  1. o kuurcze! a ja myślałam, że owsianki się je tylko na słodko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie taka inna jestem i na słodko nie;-P polecam świetna sprawa

      Usuń
  2. brzmi fajnie, aż żałuję, że nie jadam ani serków, ani owsianki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bez serków to nie dałabym rady, owsiankę dopiero odkrywam ;-)

      Usuń
  3. a ja jem owsiankę bez niczego, tylko na mleku. nie słodzę, nie solę, mimo wszystko nie wyobrażam sobie jej w takiej 'serowej wersji'. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn. zalewasz płatki wrzącym mlekiem, czy po prostu na nim gotujesz?

      Usuń
  4. w takiej wersji nie jadłam! spróbuje

    OdpowiedzUsuń