Etykiety

wtorek, 10 września 2013

Lubię, jak obiad sam się robi

Nie to, że jestem jakimś leniuszkiem, bo wręcz przeciwnie bardzo lubię gotować...ale kiedy mam na to czas. Nie przeszkadza mi pichcenie czegoś, "długie siedzenie nad garkami", jak wiem, że mi i najbliższym będzie smakowało. Ostatnio narzekam jednak na brak czasu i staram się do pracy przygotowywać sobie coś zdrowego, smacznego i szybkiego do przygotowania.

W ramach akcji Warszawa Ćwiczy w jednym z prezentów dostałam Kaszę jęczmienną z soczewicą firmy Sys i właśnie wczoraj postanowiłam w ramach wydłużenia skracającej się doby przygotować ją sobie na dzisiejszy obiad. 
http://sklep-sys.pl/pl/p/KASZA-JECZMIENNA-Z-SOCZEWICA/3 
W składzie mamy: kasza jęczmienna, soczewica czerwona (15%), pomidor suszony, marchewka suszona, cebula prażona (cebula, olej roślinny). Wszystkie składniki są pochodzenia naturalnego.

15 min w garnku z wodą, 5 min do odstawienia i obiad sam się robi;-) Kasza wyszła bardzo smaczna, zjadłam ją samą, po odgrzaniu (niestety) w mikrofali ;-P


Wcześniej (też, jako prezent od Warszawa Ćwiczy) wypróbowałam Zupę Pomidorową tej samej firmy.
http://sklep-sys.pl/pl/p/POMIDOROWA-Z-RYZEM/14
Tu w składzie był: ryż biały (min. 40%), pomidor suszony (min. 25%), sól, cukier, mleko w proszku odtłuszczone, mąka ziemniaczana, natka pietruszki suszona, lubczyk suszony.

Ugotowałam całość według przepisu, musiałam jednak dodać garść ryżu, bo dla dwóch osób było go za mało. Ale zupa pyszna "prawie", jak u mamy, niestety z babci pomidorówką się nie równa ;-P Ale pomidorówkę mojej babci jest niemożliwe pobić;-P 


2 komentarze: