Etykiety

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Roladki z mięsa mielonego z kalafiorem i serkiem cammembert.

Bardzo lubię kotlety mielone, ale raz na jakiś czas wypadała by drobna odmiana. Poszperałam na blogach i swój przepis zrobiłam miksem przepisów z blogów: http://danusia-piecyk.blogspot.com/2012/11/mielone-z-kalafiorem.htmlhttp://dzikowiec-od-kuchni.blogspot.com/2012/10/mini-rolady-mielone-z-camembertem.html . I tak powstały Roladki z mięsa mielonego z kalafiorem i serkiem camembert.

Składniki:
- 300g mięsa mielonego
- czerstwa kajzerka
- jajko
- kilka małych różyczek kalafiora
- serek cammembert - mniej niż połowa opakowania
- sól, pieprz, bazylia, czosnek, papryka

1. Przygotowanie mięsa: Mięso mielone mieszam z przyprawami, jajkiem i namoczoną w wodzie (i oczywiście odcedzoną) kajzerką.


2. Piekarnika rozgrzałam do 190 stopni. Mięso podzieliłam na 2 części, z jednej części ufromowałam cztery kotlety i położyłam je (oraz trochę rozpłaszczyłam) na papierze do pieczenia.




3. Na tak przygotowane "spody" położyłam kawałki sera cammembert i surowego kalafiora.


4. Resztę mięsa położyłam na górę kotletów, delikatnie formując kopczyki.

5. Roladki wylądowały w nagrzanym piekarniku i tam siedziały sobie ok.35 min (sprawdziłam w jednym czy kalafior był miękki).

Podałam je z kaszą jęczmienną i ogórkiem.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz